خط تولید قند و سرمایه گذاری
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

با توجه به تمام مضراتی که قند برای انسان ها دارد اما باز هم یک جایگزین بسیار مناسب از تمامی جهات برای آن پیدا نشده است و کاربردی که قند در صنایع غذایی و شیرینی دارد هنوز با هیچ محصول دیگری قابل مقایسه نمی باشد. 

قند یک ساکاروز می باشد که دارای سه عنصر کربن، هیدروژن و اکسیژن است که این ماده شیرین کننده با عصاره گیری از گیاهانی مانند چغندر و نیشکر تولید و تهیه می شود که در قالب قند و شکر به بازار عرضه می شود. 

قند برای بدن ضروری می باشد اما نوع طبیعی و کاملا ارگانیک آن که باعث بالا رفتن قند خون می شود و خستگی را از فرد دور می کند. در خط تولید قند و این روزها قند به ورش پرسی بیشتر انجام می شود و از دستگاههای تمام اتوماتیک استفاده شده است که در نهایت نیاز به نیروی انسانی کمتری نیز می باشد.

در تولید قند به وسیله دستگاه به این صورت عمل میکنند که ابتدا چغندرها وارد بخش شستشو می شوند و آب با فشار بالایی بر روی چغندرها ریخته می شود که تمامی گرد و غبار موجود روی آنها به طور کامل پااک شود و سپس پوست چغندرهای شسته شده به صورت کامل جدا می شود.

برای اندازه گیری مقدار قند موجود در چغندر، گیاه وارد دستگاه پولای متر می شود و بعد به وسیله دستگاه خردکن چغندرها به صورت خلالی برش داده می شود که بعد از استخراج شربت از چغندر وارد دستگاه عصاره گیر می شوند.

سپس دستگاه پرس خط تولید قند، شربتی که در انتها بر روی تفاله ها باقی مانده است برای غذای دام در نظر می گیرد و شربت باقی مانده با استفاده از شیر آهک و گاز کربنیک تصفیه شده و ترکیبات گوگرد نیز استفاده می شود که در نهایت برای پخته شدن وارد مخزن می شود.

بعد از عملیات سردسازی وارد دستگاه کریستالیزاسیون شده و بدین ترتیب قند تهیه می شود که بسته بندی آن نیز به صورت تمام اتوماتیک با دستگاهها می باشد.

دستگاههای تولید قند بسیار متنوع هستند و برای اطلاع از تعداد دستگاه و نوع آنها به سایت سارگن استون مراجعه کرده که در مورد این خط تولید جزئیات بیشتری را ذکر کرده است. 

خط تولید قند شاید این طور به نظر برسد که بسیار در کشور مورد نیاز است و همیشه به این محصول نیاز خواهد بود اما بهتر است بدانید که از این خط تولید و تولید کنندگان آن به تعداد بسیار زیادی در کشور وجود دارد که افراد سالها در این حوزه فعالیت می کنند. 

چنانچه جزء افراد سرمایه گذار هستید پیشنهاد می شود در خطوط تولیدی سرمایه گذاری کنید که می دانید در کمترین زمان ممکن به بیشترین سود خواهید رسید. 

به همین دلیل سارگن استون انتخاب را برای شما راحتتر کرده است و از بین صدها کار تولیدی پرسود ترین آنها را به شما پیشنهاد می دهد که می توانید با مراجعه به سایت اصلی سارگن استون در مورد هر یک از این خطوط تولیدی اطلاعات بسیار زیادی به دست آورید. 

www.sargonstone.com





:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: